• Imprimeix

Programació de visites

Si teniu un problema de salut que no requereix una atenció immediata i urgent, o voleu fer una consulta o revisió preventiva, podeu programar directament una visita a través del vostre centre d'atenció primària (CAP) de referència amb el professionals de medicina de família, pediatria, infermeria, odontologia, i treball social que tingueu assignats.

L'accés als serveis d'atenció especialitzada, com les proves diagnòstiques o les consultes amb determinats especialistes, és per derivació. Això vol dir que han de ser prescrits per un professional de l'equip d'atenció primària del vostre CAP de referència o del servei d'urgències que us hagi atès, si és el cas.

Si no teniu clar amb quin professional us heu de visitar, o el procediment específic que cal seguir per accedir als diferents tipus de serveis de salut, podeu adreçar-vos presencialment al vostre CAP o utilitzar el servei d'atenció telefònica. En qualsevol dels casos, el personal que us atengui us orientarà de la manera més adequada segons el motiu de la vostra consulta. També podeu consultar la Guia d’ús dels serveis sanitaris públics. CatSalut

Si no sabeu quin és el CAP que teniu assignat, podeu consultar-ho al Cercador de centres posant la vostra adreça.


Com programar una visita?

  • Presencialment
  • Per telèfon. Si el vostre centre està gestionat per l'Institut Català de la Salut, podeu telefonar al 902 111 444 o al 93 326 89 01. Si està gestionat per una altra entitat proveïdora d'atenció primària, podeu telefonar directament al CAP.
  • Per internet. A la majoria de CAP podeu demanar hora per Internet. Amb el codi d'identificació personal (CIP) de la targeta sanitària individual podeu accedir a la pàgina web que us ofereix aquest servei.
  • A través de l’accés a Cat@Salut La Meva Salut.
CIP - codi d'indentificació personal
El CIP és el codi d'identificació personal que apareix a la vostra targeta