• Imprimeix

En salut, responem als nous reptes de la relació amb la ciutadania. Jornada de la Gerència d’Atenció Ciutadana

Jornada-GAC

Títol: En salut, responem als nous reptes de la relació amb la ciutadania
Localització: CaixaForum. Centre Social i Cultural de l’Obra Social “la Caixa”
Data: 15 de desembre de 2015
Organització: Gerència d’Atenció Ciutadana del CatSalut

La Gerència d’Atenció Ciutadana del Servei Català de la Salut (CatSalut) ha organitzat una Jornada per fer públiques les mesures que s’han posat en marxa per assegurar una gestió sanitària de qualitat orientada al ciutadà.

El CatSalut identifica com a reptes l’accés universal a un sistema sanitari públic, l’exercici dels drets de la ciutadania en relació amb la salut i l’atenció sanitària i l’ús de les noves tecnologies. Els reptes en la relació amb la ciutadania es basen en la transparència, la coresponsabilitat, les noves tecnologies i el coneixement de les persones en relació a la seva salut. Actuacions que de manera integrada promoguin un model assistencial més proactiu, integrat i centrat en les necessitats de les persones.
Han assistit a aquesta jornada més de 250 professionals d'atenció al ciutadà, socials, de comunicació, gestors, directius i entitats de pacients.

Data d'actualització:  13.01.2016