• Imprimeix

Atenció telefònica i en línia

El CatSalut us ofereix la possibilitat de fer consultes, resoldre dubtes i realitzar determinats tràmits per telèfon i a través d'Internet. D’aquesta manera, us estalvieu desplaçaments i esperes i, alhora, contribuïu a evitar una sobrecàrrega innecessària del sistema de salut.

 

Informació general - 061 CatSalut Respon

EL 061 CatSalut Respon és un servei d'atenció telefònica i en línia que podeu fer servir sempre que tingueu un dubte, una consulta o un problema de salut que no sigui una emergència. Amb una trucada al 061, podeu rebre informació sobre els serveis i les prestacions sanitàries, sol·licitar assistència, consultar la localització del centre d'atenció primària (CAP) assignat o aclarir dubtes sobre el tractament que us han indicat. També rebre informació sobre tràmits administratius o sobre gestions relacionades amb la targeta sanitària individual.

Darrere d'aquest telèfon hi ha un equip format per teleoperadors i professionals d’infermeria que us atendrà per respondre les vostres sol·licituds les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any.

També teniu l'opció de fer la vostra consulta a través del formulari en línia disponible al web del servei. En aquest cas, rebreu la resposta per telèfon, habitualment abans de 24 hores, tot i que per aquelles qüestions més complexes el temps màxim de resposta pot arribar a ser de cinc dies laborables. Podeu també accedir-hi a través del xat, servei de consulta i d'informació general a temps real.

061 CatSalut Respon és un servei gestionat per l'empresa pública SEM, Sistema d'Emergències Mèdiques, SA.

Programació de visites

Per programar una visita amb el metge de capçalera i el pediatre, podeu demanar hora trucant per telèfon al centre d'atenció primària (CAP) que tingueu assignat o, en la majoria de centres, sol·licitar la visita per Internet.

Informació relacionada

Tràmits en línia

A través de Tràmits Gencat podeu realitzar diferents gestions relacionades amb l’assistència sanitària, com ara canviar de centre d’atenció primària, de metge de capçalera o pediatre, sol·licitar la targeta sanitària individual o demanar una segona opinió mèdica.

Informació relacionada

Data d'actualització:  07.06.2018