El CatSalut us ofereix la possibilitat de fer consultes, resoldre dubtes i realitzar determinats tràmits per telèfon i a través d'Internet. D’aquesta manera, us estalvieu desplaçaments i esperes i, alhora, contribuïu a evitar una sobrecàrrega innecessària del sistema de salut.

 

Informació general - 061 CatSalut Respon

EL 061 CatSalut Respon és un servei d'atenció telefònica i en línia que podeu fer servir sempre que tingueu un dubte, una consulta o un problema de salut que no sigui una emergència. Amb una trucada al 061, podeu rebre informació sobre els serveis i les prestacions sanitàries, sol·licitar asssitència, consultar la localització del centre d'atenció primària (CAP) assignat o aclarir dubres sobre el tractament que us han indicat. També rebre informació sobre tràmits administratius o sobre gestions relacionades amb la targeta sanitària individual.

Darrere d'aquest telèfon hi ha un equip format per teleoperadors i professionals d’infermeria que us atendrà per respondre les vostres sol·licituds les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any.

També teniu l'opció de fer la vostra consulta a través del formulari en línia disponible al web del servei. En aquest cas, rebreu la resposta per telèfon, habitualment abans de 24 hores, tot i que per aquelles qüestions més complexes el temps màxim de resposta pot arribar a ser de cinc dies laborables. Podeu també accedir-hi a través del xat, servei de consulta i d'informació general a temps real.

061 CatSalut Respon és un servei gestionat per l'empresa pública SEM, Sistema d'Emergències Mèdiques, SA.

061 CatSalut Respon

Informació relacionada

Programació de visites

Per programar una visita amb el metge de capçalera i el pediatre, podeu demanar hora trucant per telèfon al centre d'atenció primària (CAP) que tingueu assignat o, en la majoria de centres, sol·licitar la visita per Internet.

Informació relacionada

Tràmits en línia

A través de Tràmits Gencat podeu realitzar diferents gestions relacionades amb l’assistència sanitària, com ara canviar de centre d’atenció primària, de metge de capçalera o pediatre, sol·licitar la targeta sanitària individual o demanar una segona opinió mèdica.

Informació relacionada

Data d'actualització:  16.11.2016